Migrän o ännu mera huvudvärk...

Migrän igår kväll... fruktansvärd huvudvärk idag. Tog mig till soffan från sängen i morse - där har jag sen legat hela dagen - orkar ingenting... till sist åkte huvudvärkstabletterna fram o jag tvingade mig själv att gå upp... är så trött på detta - att alltid må så här när jag är ledig... eller egentligen alltid, men jag tillåter inte mig själv att känna efter de dagarna jag ska jobba! Förr stressade jag runt som en idiot när jag var ledig, nu orkar jag inte ens lyfta luren o ringa en vän o hitta på något... Det skrämmer mig att vara så här sliten, att ha tappat kontrollen över mig själv... jag vet inte vad jag ska ta mig till?

Robban (vår lagerkille på jobb) chockade oss alla igår när han berättade att han fått jobb på MediaMarkt han med (halva ONOFF ska redan jobba där). Jag var den enda på jobb som visste att han sökt det, men först verkade det inte som det skulle bli något, men tydligen ändrade de sig... O eftersom han går till en konkurent så måste han gå på dagen, vilket innebär att han sista dag blir idag... ännu en från den ordenarie personalstyrkan som slutar... känns sorgligt... men ska bli väldigt intressant hur det ska bli på jobb nu? Hur ska Jörgen lösa det här?

Borde hoppa in i duschen nu, göra mig i ordning o åka bort till det där stället på Köpenhamnsvägen o höra mig för om Cambridge-kuren... jag behöver ett mål o något som får mig att må bättre med mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0