Frukosten är avklarad...

Har precis ätit "frukost" - blev en kakao med mintsmak milkshake a la cambridge... :) Brukar inte ens vara hungrig på morgonen, men just idag kan jag inte sluta tänka på mat... hehe...  undrar vad det ska bli till lunch - kanske jordgubbssmak, vanlij eller kanske rent av en grönsakssoppa! Tänk som mycket tid jag sparar - slipper handla, laga mat o diska...!

Ska iväg i eftermiddag och serva min bil hos Jimmys kusin Rickard... skulle egentligen gjorts i slutet av förra året om man tittade i några listor, men bara för några månader sedan om man kollade i några andra... nu blir det i alla fall gjort! Kör fortfarande runt med vinterdäck, så ska byta dem med... har verkligen inte haft tid att fixa med bilen innan!


Kommentarer
Postat av: Kryllo77

Hejja er! Ni kommer att klara det! Det är inte alls tungt om man bara tänker positivt! Jag är inne på min 6:e vecka nu och har gått ner 14.4kg till dags datum. Behöver ni lite pushning så bara ring! *kram*

2007-07-12 @ 19:32:13
Postat av: Anna

Du är grym Andreas!!! Jag ringer om jag behöver pushing :) *kram på dej*

2007-07-13 @ 10:48:03
URL: http://annizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0