Det är orättvist!

Precis hemkommen från mammas och min årliga tur i Ystad, när vi bara går runt o myser, shoppar o fikar :)
Dock förstörde ett samtal hela mitt goda humör... Det var min chef Jörgen som ringde o berättade hur det hade gått ang. butiksledartjänsten o jag förstod direkt när han började kallprata om allt möjligt och berätta hur duktig jag är och hur viktigt jag är för butiken, innan han sa att han bestämt sig för att ge tjänsten till en kille från Dressman... Trodde inte jag brydde mig så mycket, men så fort han sa det till mig kändes det som all energi bara rann av mig! Höll god min inför mamma hela dagen, ville inte förstöra - o vi hade det jättetrevligt, men jag kunde inte riktigt njuta som annars, lät inte tårarna komma förens jag var ensam i bilen!
 Ännu en gång har Jörgen inte kunnat hålla det han sagt o gjort mig besviken, nu är det slut på att ställa upp! 
Den här 1 ½ månaden som jag gått som tillfällig butiksledare har jag tyckt att det varit roligare att gå till jobb, jag har mått mycket bättre än jag gjort de senaste månaderna, jag har trivts med lite mer ansvar o jag har sköt det utmärkt! Men från o med nu är allt tillbaka till ruta ett, att jobba där känns tråkigt o meningslöst... *suck* Måste dock fortsätta att vara tillfällig butiksledare i en månad till, känns inget vidare alls... :(
Kanske lika bra att ta tag i det här med att gå till läkaren o kolla upp allt... nu har jag inget o förlora om jag skulle bli sjukskriven ju... *bläää*

Nu ska jag sätta igång med maten, Jimmy fyller år idag o jag har lovat att fixa god mat.... måste hålla skenet upp i kväll också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0