Tvättar!

Sitter här framför datorn o är trött o lite sliten... det är dock självförvållat då jag drack alldeles för mycket vin (cider o grogg!) igår för att fira min huvudvärksfria dag...! Var nog ganska lullig... eller kanske rent av lite full... ;) Men det var skönt att bara slappna av lite... Mmm...
Precis laddad två rejäla maskiner med tvätt nere i källaren o har nu 45 minuter tills det är dags att gå ner igen... borde tömma diskmaskinen, bädda sängen, städa undan, duscha o dammsuga... men det får vänta lite till... kanske borde sova en stund till!? Mmmm, hade varit underbart att bädda ner sig i sängen några timmar till, men finns inte mycket tid för det idag... men kanske en stund i alla fall! *Gäsp...*

Idol avgjordes igår med stor final i Globen o eftersom jag följt varje sekund av Idol detta året så var det givet att jag skulle tillbringa kvällen framför tvn... :) Marie vann, vilket var ganska väntat då vinnarlåten var som skriven till henne! Amanda o Daniel har varit mina stora favoriter genom hela Idol, men tyckte ärlig talat att ingen av de egentligen borde vinna då vinnaren oftast inte slår igenom nåt större med sitt ihopstressade album... kommer förmodligen bli lite mer kvalitite på de skivor som de släpper sen...!

Fortfarande Elton Johns Your song som går på repeat här hemma... Mmmm... älskar den låten! Drog igång Moulin Rouge (stavas det så?) igår kväll o skulle visa Jimmy alla bra sångscener där b.la. den låten är med...! O tror jag låg o sjöng på den när jag gått o lagt mig med... hihi!

Jag skriver MASSOR av dagbok just nu... inte här då utan i den där av papper som ligger väl gömd i garderoben... tankarna går på högvarv just nu o att skriva har alltid varit mitt bästa sätt att få ur mig det! Dock inget jag tänker skriva här... har t.o.m. funderat en hel del på att stänga ner denna bloggen... det är inte bra att skriva sina tankar ute på nätet... kan bli såå fel! Hmmm... får se hur jag gör med det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0