Juldagen är här...

Givetvis var det några personer som lyckades få mig att må riktigt dåligt igår trots allt... hade lovat mig själv att det inte skulle bli några tårar på julafton - men det blev ett löfte som jag inte kunde hålla! Huvudvärk de lux var också ett faktum heeela dagen! *BLÄÄÄÄÄÄ....!*

Men trots allt blev det en bra julafton med min älskade familj!!! :)

O nu efter 4 ½ timmes sömn är det dags att köra till jobbet o sätta igång att skylta om butiken innan alla galna kunder kommer...! Slutar tack o lov redan klockan 14 idag (istället för 18 som de andra stackarna!!!) eftersom jag fortfarande är 25 % sjukskriven... något som inte märks resten av veckan dock! O trots allt jag skrev häromdagen så är detta verkligen ÅNGEST!!!! *suck*

Min mantra för denna veckan "Thailand, thailand, thailand...!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0