Jobbintervjun...

Haft riktig jobbig huvudvärk de tre senaste dagarna... :( Men men, bara att kämpa på!
Arbetsintervjun i veckan kändes jättebra! Var på Proffice uppe i stan, trodde de kallade in mig för tjänsten jag sökt på Canon, men det var en fältsäljartjänst på Eniro - som jag nästan glömt att jag sökt! Fick reda på en del om tjänsten - bra betalt, höga krav, men också en hel del utbildning, tjänstebil- mobil o dator, reser en del i Sverige, ganska fritt att själv boka in sina kundbesök! Lät precis som ett jobb jag kan tänka mig! De två jag pratade med på Proffice var supertrevliga o de avslutade intervjun med att berätta hur mina chanser var! De sa att jag var öppen, lugn, trevlig o lätt att tycka om - verkade passa bra till tjänsten, dock kunde min ålder vara negativt, då de helst anställde folk runt 30 år, men deras bästa säljare är 24 år, så det var inte omöjligt! Skulle ge mig besked inom 3 veckor om jag gick vidare till en intervju med Eniro själv.... I vilket fall som helst ville de gärna ha kvar mina uppgifter o de skulle kontakta mig när de fick in en tjänst som passade - det skulle inte vara några problem att hitta ett jobb till mig avslutade de med att säga! Kändes väldigt bra att jag satt bollen i rullning - hade varit skönt att säga bye bye ONOFF - för alltid!!! Ska dock börja jobba igen på tisdag, känns jobbigt - men samtidigt är jag rastlös av att gå hemma... får se hur det blir!
Ska strax till sjukgymnasten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0