Hemma från Liseberg...

Då var man tillbaka från Göteborg, eller rättare sagt kom vi hem i går vid 4-tiden...! Då var man helt slut, varit väldigt intensivt! Körde upp i tre bilar vid halv nio i fredags morse... regnade och var jättetrist väder, men det blev bättre ju längre vi körde! Stannade till på Freeport i Kungsbacka, märkeskläder till billiga priser :) Köpte små adidasskor till Linus (Anna och Daniels bebis som föddes i torsdags!), lite underkläder o några grymt snygga skjortor till Jimmy! Sen bar det vidare till Åby stugby, där vi checkade in i våra stugen där vi skulle bo över natten. Tog bussen in till Liseberg, köpte åkband o satte igång att åka :) Jag bara älskar Balder, vilken underbar känsla! Kanonen var dock ingen höjdare då det resulterade i två stora blåmärken på mina armar :( ... åkte en massa, spelade men vann inget såklart, åt gott o drack några öl... :) Åkte spårvagn hem halv 12, men hamnade en bra bit från stugorna, så fick ta taxi därifrån...! Stupade i säng, men sov  inget vidare - hårda sängar o förkylningen gjorde ju inte saken bättre... På lördagen bar det av mot Ullared, första gången jag var där o handlade bara en kundkorg full i stället för en kundvagn... ;) Fast åkte egentligen bara in där för att köpa lite filmer! ... fortsatte resan hem och somnade direkt på soffan... lördagskvällen bestod av pannkakor, öl, grogg o filmtittande :)
Finns bilder från Göteborgsresan på http://annizzen.pixbox.se

Nu har jag fyra lediga dagar för mig själv...! Har en hel del att fixa med, men ska försöka ta hand om mig själv lite... framför allt så ska det fixas en läkartid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0