Haha... där fick ni!

Min kära chef meddelande den "tråkiga" nyheten igår att vår nya butiksledare sagt upp sig igen - för att han fått ett annat jobb! (HAHAHA... där fick ni!!!) Han frågade desperat mig om jag kunde jobba en månad till som tillfällig BL, borde sagt nej o satt honom i klistret - men schemat är bättre o så tycker jag bättre om att ha lite ansvar, roligare att jobba då... kommer dock inte anstränga mig något större... ;) Vår kassatjej la av en bra kommentar när han berättade för de andra att jag skulle fortsätta en månad till - "Men om Anna ändå ska jobba som det en månad till, ska kan väl lika bra hon få tjänsten!?" Han blev helt röd i ansiktet o började nervöst bladdra om något annat - jag bara flinade, orkade inte ens kommentera det... han har lämnat det ansvaret till Regionschefen o jag tror fortfarande inte att jag får den... vet inte ens om jag skulle vilja ha tjänsten längre, känns inte lika roligt nu!! Har fortfarande inte fått nåt svar från intervjun jag var på... hade varit sååå underbart att få det jobbet!

Annars är det mest jobb som gäller denna veckan... ska hinna med ett besök hos sjukgymnasten på torsdag o kanske ta en fika med Lotta på eftermiddagen också! O så är det kräftskiva på lördag - tror dock det blir en nykter sådan för min del, vågar knappt dricka ens ett glas vin efter migränanfallet i lördags... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0