Fredag...

Då var tre dagars helvete över... hade som tur var bara tre arbetsdagar denna veckan, eftersom jag fick ledigt i helgen :) ... men det har varit tre dagars plågor med min sjuka huvudvärk... den släppte dock lite igår eftermiddag o då sålde jag som en gud trots att jag inte är ett dugg motiverad - slog faktiskt mitt eget säljrekord, all time high... galet!

Men nu är jag ledig idag,lördag o söndag... strax ska jag iväg till sjukgymnasten o få akapunktur - mådde ganska dåligt efter det sist, men hoppas inte jag gör det i dag... har en hel del som jag behöver ordna!
I morgon är det sen dags för Jenny o Martins bröllop... trots att jag inte träffat Jenny på evighetero aldrig träffat Martin, så ser jag verkligen fram emot det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0