Bröllopet...

Jenny o Martins bröllop i går var jättetrevligt :) I kyrkan var vigseln precis lagom lång, underbar sång o prästen tappade tråden o gav brudparet råd om att inte prata skit om varandras släkt! ;) God buffé o tårta bjöds det på o trevligt sällskap vid bordet! Jenny var underbart vacker, blev alldeles förälskad i hennes klänning - sååå fin!! (Bilder finns på http://annizzen.pixbox.se) Första valsen fick dansas till musik som ingen hörde, men det gick bra ändå :) Sen blev det fest hemma i deras lägenhet - fick dock jobbig huvudvärk o fick åka hem vid halv 12... i taxin blev det mycket värre o när jag kom hem så utvecklades det till mitt värsta migränanfall någonsin... spydde som en kalv o kunde inte somna på flera timmar för mitt bultande huvud... *blääää*

När jag vaknade i morse var dock den värsta huvudvärken borta, tack o lov! Dock känner man sig alltid lite migränbakfull... :/ Så hela dagen har jag o Jimmy tillbringat att springa mellan tvättstugan o Wow... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0