Blääää....

Såklart ska jag må piss nu när jag strax ska iväg o jobba... :( Sovit dåligt - drömt konstiga drömmar om att jag blir jagad, hus som rasar samman, våldtäkter o död... vaknade såklart med världens huvudvärk, yr, illamående, kramp i käkarna o värk i magen... tror inte jag kan säga tillräckligt många gånger hur jävla trött jag är på det här!!! BLÄÄÄÄÄÄ!
Normalt skulle detta varit en sån dag då jag bara förflyttat mig från sängen eller soffan för att hämta något att äta o dricka... skulle se på film o tv hela dagen o sova så mycket jag hade kunnat... hade inte hoppat in i duschen förrens sent på eftermiddagen enbart för att vara lite piggare på kvällen när Jimmy kom hem!
Men i stället måste jag le o vara trevlig hela dagen, sälja o lyssna på dumma kunder, sätta mig in i allt jag missat, göra i ordning min avdelning som säkert ramlat sönder totalt o trots allt inte försöka stressa, inte vara arg o besviken på Jörgen o försöka ignorera min malande huvudvärk... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0