Masterchef!

De senaste dagarna har mest bestått av skola, pluggande och lugn o ro för att få huvudvärken att släppa - o har lyckas, för den värsta huvudvärk har äntligen gett med sig o känns som att min energi långsamt kommer tillbaka!!

Men har också sett en hel del av både Sveriges Mästerkock, men framför allt den amerikanska varianten Masterchef. Jag älskar ju matlagningstävlingar på TV o Gordon Ramsay är ju en av mina favoriter - så det kan nästan inte bli bättre! Samtidigt bubblar alla de gamla känslorna upp... jag saknar verkligen att jobba som kock o jag kan inte låta bli att undra vart jag ska befinna mig idag om jag hade kunnat fortsätta jobba som kock?! Om mina händer inte satt stopp för det!? Kanske skulle jag ändå valt en annan karriär några år senare, kanske inte? Brukade skoj om att jag skulle bli Årets Kock 2012 - men det lär ju inte hända ;)

Nu är det snart dags för skolan igen! O imorgon är det freeeeeedag!!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0