Helgen!

Helgen är över o som vanligt så gick den alldeles för snabbt, nästan snabbare än vanligt denna gången dessutom :/


Kom hem i fredags och kände mig alldeles slut – haft jobbig huvduvärk hela dagen så det var väl inte så konstigt! Kvällen blev väldigt lugn – god middag o film o landade ganska tidigt i säng.


På lördagen
vaknade jag åter igen med denna jobbiga huvudvärk. Bet ihop, tog några Treo och steg upp. Några timmar senare kunde jag inte längre neka till det självklara – MIGRÄN :( Så tog starka tabletter o la mig igen. O några timmar senare började jag bli människa igen, men hade lite ångest över att hela dagen att gått till spillo o jag skulle iväg o hålla party på kvällen. Så motvilligt började jag förbereda mig för min näst sista party på Himmelriket o funderade flera gånger om jag verkligen skulle orka. Men kändes inte rätt att ställa in i sista sekund, när värdinnan dessutom varit på ett party som jag hållt i för ca. 1 år sedan o sedan många månader tillbaka bokat just mig! Så jag åkte dit och det är jag så här i efterhand väldigt glad över! Det var ett härligt tjejgäng, så stämningen var på topp! Jag blev överöst med beröm för min viktnedgång, min personlighet och mitt sätt att presentera produkterna. Dessutom ville flera av tjejerna boka in party med mig och blev väldigt besviken då jag berättade att jag skulle sluta. Slog dessutom mitt säljrekord ännu en gång då summan landade på över 12.000kr. :)  Nu har jag en månads paus innan jag ska hålla mitt allra sista party!


På söndagen
vaknade jag på samma sätt som på lördagen – sprängande huvudvärk! Men inte migrän tack o lov. Blev en lugn dag med lite Wow-spelande, läsning i min nya bok (Okänd dotter  av Lisa Gardner – kommit halvvägs än så länge är det väldigt bra!), middags hemma hos mamma o pappa o senare på kvällen filmmys i soffan.


O idag
måndag började inte heller något vidare – huvudvärken envisas fortfarande. Men bestämde mig att ändå bege mig till Önnestad. Åkte så jag skulle vara framme en timme innan skolan började – men tågförseningar gjorde att jag missade bussen och fick tillbringa en timme i Hässleholm i stället. Kände att huvduvärken blev till migrän igen o när jag väl kom fram insåg jag att jag inte skulle orka med skolan.  Så istället för att gå till skolan, så gick jag till lägenheten o la mig o sov framför TV:n... O efter mycket vila o en promenad, så mår jag lite bättre, men huvdvärken vill inte riktigt ge sig... :( Hoppas dock på skola imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0