Fel självuppfattning eller vaddå??

Haft en hemsk början på veckan... Åkte upp till Önnestad tidigt igår morse o insåg redan på tåget att migränen var ett faktum o sedan dess har jag mer eller mindre legat halvdöd här i lägenheten :( Känns såklart aldrig kul att vara dålig, men känns ännu värre att ligga här när jag kunde stannat hemma i Malmö o varit dålig där i stället! Har försökt roa mig med min bok "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" och en massa avsnitt av serien Glee - gillar den rejält!!

Mår i alla fall bättre nu, så resten av veckan blir det skola! O ska faktiskt hem till Malmö imorgon o köra tillbaka upp hit på torsdag, för att efter skolan på torsdag ska jag hålla ett homeparty här i lägenheten för mina klasskamrater! De har tjatat om det ett tag, så tyckte det var dags nu! :)  Det är just därför jag ska ner till Malmö i morgon o hämta mina produkter. Kände att det var lite väl klumpigt och tungt att dra min stora väska fram o tillbaka på tåget!

På tal om det här med mina partyn, så fick jag höra några tankar om just det nu i helgen, av en person som tyckte att det var SÅÅÅ förvånande att jag höll på med ett sådant jobb, eftersom jag är sååå blyg!? Ehhh, visste inte vad jag skulle svara...!?!?
Hmmm, jag har hört mycket tankar om mitt jobb - att det passar mig väl pga mitt stora intresse för sex o att jag ser väldigt vanlig o snäll ut för att ha just ett sådan jobb t.ex... men att jag skulle vara blyg!? Att jag ser ut att vara blyg möjligtvis...!?
Trodde ingen såg mig som blyg längre, eller?? Tycker jag är ganska mycket motsatsen till blyg numera, men visst så håller jag mig lite i bakgrunden ibland om jag inte har något att tillföra en diskution eller en viss situation eftersom jag inte har ett behov av att vara i centrum jämt o ständigt o gärna lyssnar, men blyg har jag inte känt mig på många år!!!
Tror visst att det spelar in att just denna personen själv tycker det är väldigt pinsamt att prata om sex o därför har vi aldrig diskuterat det ämnet alls o dessutom är jag alltid yngst i den umgängeskretsen och tar nog inte lika mycket plats som jag kan göra i andra sammanhang... men har ändå lite svårt att smälta det!? Hmmm, har jag så fel självuppfattning eller vaddå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0