Dags att börja blogga igen!!

Nej, nu får jag faktiskt skärpa mig o börja blogga igen! :) Får väl ta o börja med en uppdatering vad som hänt sedan jag skrev sist...

... helgen den 9-10 oktober var jag på Riksträff med Himmelriket i Eskilstuna.
Körde hemifrån 04.30 på morgonen o körde mot Örkelljunga, där jag hämtade upp en tjej. Vi fortsatte mot Jönköping där vi mötte upp två stycken andra tjejer o även bytte till en större bil. Var framme i Eskilstuna vid 11-tiden. Åt en snabb lunch innan utbildningen började. Vi var ungefär 70 stycken från hela Sverige som kommit dit - eller rättare sagt 70 tjejer o en man - vår VD!
Vi fick se nya produkter, träffa en ny leverantör, fick lite säljutbildning o fick vara med o bestämma om vi skulle ta in lite nya produkter i sortimentet. Efter det blev det en timmes vila, sen var det dags för middag. Efter middagen delades vi upp lag o började tävla mot varandra i olika grenar - b.la. frågesport med ämne så som snoppkunskap, Himmelriket o produkter, porrfilm o.s.v. Tävlade också i vem som kunde skjuta ner flest dildos med penisringar, gissa sexleksaken bara genom att känna på den, kasta sexlekar genom ett hål o staffet genom att sätta i batterier i en sexleksak, köra i gång den på max o sen ut med batterierna igen o sen skulle nästa person i laget göra samma sak o.s.v... Tävlingarna lockade fram massor med skratt vill jag lova :) O mitt lag vann alltihop!
Efter det blev det lotteri, där jag lyckades vinna en del roliga saker! O som avslutning på kvällen kom en trollkarl o uppträdde (http://www.trollcarl.nu/) - han var riktigt bra!!
Söndagen fortsatte med utbilding, shopping (Whiiieee!!) o sedan prisutdelning för olika kategorier. O jag höll nästan på att sätta vattnet i halsen när vår VD delade ut pris för Årets säljare - placering 1,2 o 3 o på nr 3 så säger han MITT namn, med en jättefin förklaring till varför! Oj, det kändes jättebra att bli utsedd till Årets Säljare plats nr 3 av ca 120 säljare i hela Sverige!! :)
Kom hem sent på söndagskvällen o var helt slut, men det vart det värt!!

... Jimmy har ju också blivit operarad för sitt ljumskbråck! Lämnade o hämtade honom på sjukhuset i Landskrona o operationen tog bara några timmar. Efter några dagarnas ganska intensiv smärta, så blev han bättre! O efter två veckors sjukskrivning så är han tillbaka på jobb o mår bra igen!

... har också hunnit ha några partyn. Känt mig riktigt motiverad efter Riksträffen o det är kul med massa nya produkter! Slog också mitt säljrekord nu i fredags, då jag sålde för 11.500 kr :)

... min huvudvärk har jävlats med mig en del den sista tiden! Antar att det är trötthet o spänningar inför flytten!

... har ju också varit en himla massa skola också såklart! Varit mycket de sista veckorna o krafterna har börjat ta slut! (så skönt med lov denna veckan!). Fått jättemycket positiv kritik från mina lärare o det känns som språket mer o mer faller sig naturligt! Samtidigt har jag börjat ifrågasätta om det är tolk jag vill bli, eller om jag hellre vill bli lärare eller något annat inom teckenspråk! Hittat några intressanta kurser, men givetvis ligger de på Stockholms universitet :/ Men ska ta reda på om man kanske kan läsa dem på distans... o har ända fram till sommaren på mig att bestämma hur jag ska fortsätta efter det!

... har packat o fixat en massa inför inflyttningen i min lägenhet i Önnestad! O igår var jag uppe o hämtade nycklarna o lämnade lite småsaker! Kände direkt att det kommer bli bra o jag kommer trivas! :) Har varit lite nervös för det, då jag har så svårt att känna mig trygg o bekväm...
Denna veckan kommer mestadels bestå av fix inför flytten som blir på lördag! Ska bli skönt att komma på plats o ägna mig helhjärtat åt skolan o att må bra!

Kommentarer
Postat av: chrisse

Hej Anna! :) Vad kul att du länkade till din blogg, så jag kan läsa lite om ditt liv också ;)!

Mmm, grymt jobbigt att ha ont i ansiktet, som om man blivit slagen X antal gånger, haha!

Jo i skolan är det bra, trivs jättebra och känns som om man hamnat rätt i jobbdjungeln. Men man saknar er alla, tänker på er en hel del, visst så har man en fab klass nu med, men det var ändå lite speciellt i Ö-stad. Men men, så är det, inte lätt alltid! Hur känns det att gå i 2:an? :)Är alla lika pepp på språket än? :P



Lärare låter intressant, men så klart är allt i den stora staden. Inte flytta då? Man kan säkert läsa på distans. Som med nästintill allt annat nuförtiden. :)



Ha det toppen, och grattis till din toppenplacering på försäljningslistan eller vad man kallar det!



Kramar! /C

2010-11-04 @ 18:41:16
URL: http://lovelystar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0