Saknar inspiration!?

Min inspiration för att blogga är verkligen låg för tillfället... ja, min inspiration för något alls är väldigt lågt just nu! Denna årstiden o detta tråkiga väder gör mig deppig! :/ En resa till solen nu hade suttit väldigt fint! Ska titta hur utbudet ser ut i början av nästa år, för vinter känns redan låååång o den har knappt börjat! Hur ska jag annars orka överleva?!




Något som i alla fall lyser upp tillvaron är alla de böckerna som jag läser på löpande band. Det är underbart att bara sjunka ner på soffan under en filt med en bra bok o bara försvinna bort i en annan värld! De sista boken jag läste ut var tredje boken i Katarina Wennstams serie om utsatta kvinnor - Alfahannen. Riktigt bra, den tog slut alldeles för snabbt dock! De två tidigare - Smuts och Dödergök som jag läst tidigare, är också ett måste att läsa! Hemma i Malmö ligger ett paket från Adlibris o väntar på mig med nya böcker. Nästa bok blir Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson - en uppgift vi fått i svenskan. Har tittat på den boken flera gånger, eftersom den legat på topplistan ett bra tag, men har inte riktigt varit sugen på att läsa den - men nu har jag inte mycket val! Men har hört att den ska vara rolig i alla fall! Får se till att läsa ut den snabbt, då jag har några andra böcker på kö som jag hellre vill läsa...


                    


Fredag imorgon!!! :) Men blir inte mycket lugn o ro denna helgen heller - jobba imorgon kväll o fest i Trelleborg på lördag då Jimmys tvillingsystrar ska ha fest o fira att de fyllt 20 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0