Söndag i Önnestad!

Sitter här i min lägenhet i Önnestad o känslan är minst sagt märklig!?
Flytten igår gick jättebra (utom att nätdelen i min dator bestämde sig för att sluta fungera - men det är fixat nu tack o lov!!) - jag, Jimmy, mamma o pappa hjälptes åt o fick gjort hur mycket som helst! O här är riktigt mysigt! Kan inte riktigt förstå att vi fick ihop det sååå bra, trots att jag lånat eller haft de flesta sakerna redan sedan innan... (köpte en del också såklart!) 
Känns inte som en övernattningslägenhet, utan bara som en helt vanlig mysigt inredd lägenhet! :) Här kommer jag trivas! Men just nu känns det bara väääldigt, väääldigt konstigt att sitta här ensam en söndag, istället för hemma i Malmö... men det blir inga helger här sen o i veckorna är det fullt upp!

Tror jag ska ta en liten promenad, kanske plugga lite o ikväll ska jag laga något gott o se på film! O givetvis ska jag hålla tummar o tår för att Malmö FF tar guld idag... önskar jag kunde varit hemma o sett matchen o känt av stämningen, men istället får jag njuta av lugnet!

Ha en bra kväll kära vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0