Plugg, plugg o ännu mera plugg...

Idag har jag inte riktigt hunnit fundera om jag längtar hem eller inte - skönt! Fullt ös i skolan o efteråt har jag haft lika fullt upp! Gick direkt hem från skolan o började plugga på satsdelar, som vi ska ha test på imorgon! De håller på att göra mig fullständigt galen - ibland känns det som jag verkligen förstår det, sen nästa gång förstår jag ingenting!?!? Idag var såklart en sån dag då jag inte förstod ett dugg... blääää :( Efter att jag kämpat med meningae i 1 timme, så bestämde jag mig för att gå en promenad o rensa tankarna istället! O trots att det är svårt att försöka gå någon längre runda utan att gå samma väg fram o tillbaka, så lyckades jag vara ute i nästan 1 timme - ganska mysigt trots att det duggregnade o var grått o trist! O när jag väl kom tillbaka o satte mig med de förbaskade satsdelarna igen så fungerade det lite bättre i alla fall... ska bli väldigt intressant o se hur det går imorgon, för nu har jag lagt ner det!? Hmmm...!
Har dessutom suttit o försökt översätta en deckargåta som jag ska redovisa imorgon o fundera ut hur jag ska berätta om en artikel jag läst tills på fredag... mycket pluggande idag! Snurrar friskt i huvudet nu...

Imorgon har jag lång dag i skolan (8.40-15.40) o efter det är det Mårten Gåsfest på skolan! Så mycket fest är det väl egentligen inte, men lite god mat o underhållning hoppas jag. Sen ska min klasskompis Malin sova över, så jag får lite sällskap :) Trevligt!!! Sen är det äntligen fredag o då får jag åka hem till mitt älskade Malmööööö! Whiiie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0