Hemlängtan!

Lider av hemlängtan idag... jag visste att den skulle komma, men jag trodde inte det skulle komma sååå snabbt! Men tisdagar blir nog de tuffaste dagarna här uppe. Anledningen till det är att vi slutar 12 (nästa termin slutar vi 16, tack o lov!) o då har man plötsligt mycket tid att bara sakna o fundera... inget bra!
Men har försökt göra det bästa av det idag - har läst lite i min bok (men den är seg...!), har skrivit en bokrecension som ska vara inlämnad imorgon, varit på biblioteket här i Önnestad (JAA, här finns faktiskt ett bibliotek... det är litet o tillhör egentligen grundskolan, men ändå!?) o lånat två stycken böcker, har varit en tur i affären, gått en runda (det är en utmaning att lyckas gå en ordentlig runda i denna lilla byn!?), lagat en stor sats med köttbullar, spelat Sims 3 o ätit goda mackor till kvällsmat...!
Funderar just nu vad jag ska göra resten av kvällen... känner inte för någonting... jaja, något hittar jag väl på!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0