Uppdatering

I mellanåt är jag riktigt dålig på att uppdatera! Men men... har inte mycket tid över till saker som jag vill göra!

Sen sist har jag...
... fått visa leg på Malmborgs då jag skulle köpa Redbull! Jag blev så chockad när det hände att jag bara började skratta. Den stackars kvinnan tittade knappt på mitt körkort då hon insåg sitt misstag... Ser jag verkligen ut att vara under 15 år?? Hmmm, konstigt! Kändes inte helt bra!
... firat Valborg i Trelleborg! Där blev det grillning o lite gott att dricka, mycket trevligt! Men att ta bussen hem en kväll/natt som detta är inget skoj - massor av fjortisar på bussen, varav en satt o spydde o skröt 5 minuter senare om det i mobilen då han pratade med en kompis! Det är inte utan anledning denna dag kallas "amatörernas afton" ;)
... haft party för ett gäng tjejer/kvinnor mitt emellan Dalby o Genarp... tyvärr ganska stelt, men helt okej ändå! Några hundralappar lyckades jag tjäna ihop!
... träffat Helena o Rickard o fått lite intressant information :)
... gått kort dag i skolan i går! (alla i min klass utom jag o tre andra befinner sig denna veckan i London, så vi har lite annat schema!) Då jag jobbade med lite olika texter, filmade o fick analys av tvåornas lärare... mycket givande med en annan synvinkel!
... gått kort dag i skolan idag också, men haft lektioner tillsammans med tvåorna! Nervöst! Fick berätta en spontan berättelse o jobba med olika sorters luriga meningar! Några tjejer i tvåan sa till mig att jag var riktigt duktig... :) Whiiiie! Också blivit kallad på ytterligare visning på en lägenhet i Önnestad o ringde o bokade in en tid med han som bor i lägenheten nu... skum kille... ;) Ska bli intressant o se om han förstod att jag kommer dit o tittar på torsdag kl 12...!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska de ha barn?

2010-05-05 @ 12:48:23
Postat av: Anna

Jenny: Nix, inget sånt! :)

2010-05-05 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0