Förutfattade meningar...

Jag vet att jag inte ska ha förutfattade meningar om hur ett homeparty ska bli innan jag kommer dit. Jag får jämt såååååå fel ;)

Men igår var det svårt... gick upp tidigt, satt men mamma på sjukhuset halva dagen o resten av dagen sprang jag ärenden - trots huvudvärk, feber o förkylningskänningar! Var totalt slut o det kändes inte som ett höjdarparty när jag skulle till en studentkorridor i Lund (tänkte fattiga studenter!) där dessutom en del deltagare hoppat av o värdinnan verkade ganska ointresserad när vi pratade i telefon...!
Men sååå fel jag fick! Kom dit o visst så kändes det sådär när partyt skulle hållas i ett litet trångt studentrum! Men visningen gick jättebra - stämmningen var verkligen på topp! :) De var 7 stycken, men försäljningssumman slutade ändå på nästan 9000kr o efteråt fick jag så mycket beröm av tjejerna att det kändes som jag svävade hem... hehe! Verkligen jätteskoj! Det är såna partyn som gör detta jobbet så roligt :)

Förra helgen var det samma sak, men på andra hållet! Pratat med värdinnan flera gånger o de verkade jättepep - ett gammalt tjejgäng som inte träffats på flera år som skulle ha en riktigt tjejdag! Men jag kom dit så var stämningen tryckt o hela visningen kändes jättestel just eftersom de inte träffats på flera år o jag ville bara därifrån... sålde en del trots allt, men tycker det känns jobbigt o tråkigt när man inte får respons... :/

Ikväll ska jag ha party igen... i Malmö denna gången! O har inga förväntningar åt varken det ena eller andra hållet ;) Önskar dock att jag mådde lite bättre o är lite besviken för att jag inte kunde följa med Helena & c:o till paintballbanan idag... men men... måste ju tjäna pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0