Våren är här!

Måste bara börja med att säga: JAG ÄLSKAR VÅREN!!! Underbart att den är här... Mmmm... :)

Ridturen i går eftermiddags var helt underbar... jag var ganska nervös före! O det kändes inte riktigt bra när någon annan fick göra i ordning min häst eftersom jag inte ville tillbringa massa tid inne i stallet pga min allergi! Men efter några minuter på hästryggen så kändes det som jag aldrig slutat rida, trots att det var minst tio år sedan jag satt på en häst... o tror att eftersom några av de andra tjejerna var så nervösa, så blev jag helt lugn o insåg att jag visste faktiskt hur det "funkar" o det kändes jättebra!
Blev en jättemysig ridtur i skogen med underbart vårväder o jag önskade att den aldrig skulle ta slut! O hur härligt är det inte att tölta!?! :) Mee like...!
Insåg inte att jag hade saknat hästar o ridningen sååå mycket! Jäkla skit allergi!! Måste snart åka upp till min kusin o rida lite tror jag!?!

Idag "tog jag lite ledigt" från skolan... ;) Visste att vi bara skulle förbereda för i morgon, o eftersom jag egentligen inte är inblandad i det (mer än att jag ska sjunga lite), så tyckte jag att det var onödigt att åka upp...! Så blev lite sovmorgon för mig... Mmmm...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0