Uppdatering!

Varit dålig på att uppdatera den sista veckan, så tänkte ta en liten "snabbgenomgång"

I onsdags var det ytterligare en låång dag i skolan... kvällen bestod bara i att plugga o satte upp mig i bostadskö till lägenhet i Önnestad. Läget just nu är ohållbart!

På tordagen var klassen på Yllan i Kristianstad, på utbildningsmässa! Vi skulle uppträda med fyra låtar på teckenspråk, som vi dessutom inte övat speciellt mycket på... men vår lärare hade sagt att vi troligtvis skulle stå i ett hörn, med bara några få i publiken... så var inte fallet! Vi stod väääldigt centralt, mitt framför caféterian o massor av folk samlades för att titta... gissa om jag var nervös? Meeen... det gick faktiskt över förväntan, det gäller bara att inte tänka så mycket, så går det av bara farten... efter sångstund fortsatte vi att ha lektion inne på mässan.... då tittade folk inte alls lika intresserat - skönt!
När jag kom hem igen hann jag med lite ärenden... sen på kvällen blev det Sjömansbiff o en flaska vin... MUMS!

I fredags var det en kort dag i skolan... pratades mest om Londonresan som klassen ska göra i maj (jag ska dock inte med o tycker det är lagom intressant) o en pjäs som vissa ska spela upp den 27 mars då vår klass har öppet hus uppe på skolan... jag o några andra satte oss i ett hörn o tecknade lite i stället!
Kl 4 hade jag sedan bokat tid hos en Homeopat i Malmö... jag väldigt nervös, för jag visste inte vad jag skulle förvänta mig... det slutade med att vi satt o pratade i 2 ½ timme o sen fick jag en alternativ medicin som ska hjälpa min kropp att läka... svårt att förklara, o det låter lite flummigt, men jag är villig att ge det en chans... då ingen annat att fungerat på min huvudvärk!
Direkt efter det mötte vi upp Acke o Alexandra o Ackes familj på Elysée... var där ju ganska nydligen, men det var lika gott ändå :) Efteråt satte Acke, Alex, jag o Jimmy oss på Lilla Torg... tråkigt att man ses så sällan!

I lördags sov jag länge - det behövdes verkligen! Dagen fortsatte i lugnt tempo, med en promenad i vårsolen (UNDERBART!!!), en runda på ICA, lite spelande o god mat! På kvällen hade jag dock party... var inte så peppad, men blev ett ganska bra party o trevliga tjejer :)

Idag har också gått i samma lugna tema... varit o solat solarium (stort behov av sol just nu!), sett en massa Entourage (ska börja på säsong tre nu!), spelat o fixat lite hemma... borde egentligen sätta mig ner med mitt svenskarbete/redovisning tills på onsdag, men jag behöver ladda batterierna lite o bara koppla av...

I veckan som kommer är det mest skola som gäller... o Tyst Teater i Malmö på onsdag kväll... o på lördag är det kanske lite fest eller bara ha en myskväll med Melodifestivalen... har inte bestämt mig än!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0