TRÖTT

Borde inte vara möjligt att känna sig så här trött när man precis haft lov, men joodå!
Helt jäkla slut i huvudet idag... men har ju också varit en sjuuukt intensiv dag, med teckenspråk från 8.40-15.40... Vi började med ett oförberett avläsningsprov på morgonen - sen en kort teater om hur det går till hos tandläkaren (håller just nu på med sjukvårdstecken) - sen blev det teckensång (ska utträda på någon utbildningsmässa i Kristianstad på torsdag). Efter lunchen hade vi visuell träning, diskutioner på teckenspråk, spontan historia o en ordentlig avläsning till... orkade knappt släpa mig till bussen efter det!
På vägen hem pratade jag med Julia i 3:an - hon peppade mig en del o tyckte jag skulle pratade med mina lärare om några saker som jag funderar lite över o som gör mig osäker...
Sen jag kom hem har jag hunnit slänga i mig lite mat o sen har jag suttit o pluggat en massa... nu väntar sängen! I morgon är ännu en låååång dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0