Tisdag kväll...

Det är tisdag kväll...
...o här sitter jag smått frustrerad över min del av en saga som ska översättas på teckenspråk tills på torsdag - får inte alls ihop det...
....o jag är lagom ointressad av att plugga in min redovisning om Winston Churchill till svenskan i morgon... borde vara ett intressant ämne, men det är det inte!
...o mitt huvudet spränger pga av en låsning i axel/nacke...
...o jag funderar varför jag tagit på mig att hålla ett party på torsdag kväll, när jag vet att klockan ringer 04.30 dagen efter?
...o känner mig allmänt trött o sliten o borde snart tänka på sängen...
...men trots allt detta så känns livet ganska bra just nu... varför? JOO, för att våren är här... (eller väääldigt snart här om inget annat)
Meee really like!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0