Läxor o sexparty!

I går precis innan vi slutade skolan fick vi i läxa till idag - vi skulle redovisa om en sjukdom (i mitt fall Charge syndrom) - utan papper i ca. 4-5 minuter! O så skulle vi med hjälp av några bilder berätta en historia - allt givetvis på teckenspråk! PANIK! Förstår inte varför de jämt ska vara ute i så god tid... NOT! Får inte riktigt ihop det på mina 3 timmar på kvällarna utan lite planering... men fick ihop det hyfsat i alla fall... trots många svordomar o sprängande huvudvärk...
Idag var det dags för redovisning. O konstig nog så blev det ganska bra trots allt... tack o lov behövde vi bara redovisa inför 3-4 av våra klasskamrater o vår ena lärare då såklart! :)

I morse när jag precis hoppat av bussen o var på väg till skolan hände en ganska lustig sak! En av mina lärare (kvinna i 55-års åldern) kom fram till mig o sa: - Joo, du jobbar ju med att sälja såna här sexleksaker...! HJÄLP, var nog min första tanke tror jag! Var rädd att hon ville boka party (det hade verkligen känts jättefel då hon är min lärare!) eller säga att hon tyckte det var olämpligt... Men nejdå, hon vill att jag ska hålla ett party för 4:orna, som en tolkövning för dem! Jag håller partyt som vanligt o har någon sorts publik t.ex. mina klasskamrater, sen står 4:orna bredvid o tolkar... Så jäkla häftigt, men samtidigt sjuuuuuuk nervöst...! Lovade att fundera på saken!

Nej, dags för mig att plugga till svenskprovet i morgon... Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Kim Linder

Häftigt! =)

2010-03-10 @ 17:26:59
Postat av: Anna

Kim: Jaaaaa, men sjuuuukt nervöst... :)

2010-03-10 @ 20:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0