Jaha...

Sitter här framför dator med irriterande huvudvärk, med en jobbig känsla i magen - illamående o är så trött att jag knappt orkar tänka! Orkar egentligen inte blogga heller för den delen... men några rader får det bli!

I skolan handlar nästan hela dagarna om lördagens "Give me a sign" på skolan... känns jobbigt när så mycket lektionstid går åt o jag vet inte om jag vill/ska/borde engagera mig! Men har svårt att hålla tyst när jag blir tvingad att sitta med... o ni kan själv tänker er hur det är när ett gäng på nämre 20 tjejer ska försöka komma fram till något... blir SÅÅÅ TRÖÖÖÖTT! Det får mig att inse mer än någonsin varför jag trivs allra bäst i manligt sällskap!! Ska bli skönt när den här förbaskade London-resan är över, så vi kan göra något vettigt o vi slipper dessa lååångtråkiga diskutionerna!

I morgon blir det först lite vanliga lektioner, sen på eftermiddagen är det dags för "idrottsdag", trots att vi egentligen slutar kl. 12! Sist skolan hittade på såna här "dumheter", så tvingade de ut oss i skogen på en tipsrunda i ösregn... så hade förväntat mig detsamma denna gången! Men de har faktiskt överträffat sig själva! Denna gången fick man välja på 12 olika akitivtiter - b.la. bowling, showdance, en intressant föreläsning om kropps kännedom, simning, yoga o.s.v... o jag ska iväg o rida islandshäst... :) Ska bli jätteskoj, men samtidigt är jag jättenervös då jag inte suttit på hästryggen på över 10 år...! Spännande...

Nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna längre... sängen väntar! Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0