Helgen!

I lördags blev det lite tittande på bröllopet med stort B. Såg vigseln i alla fall... så himla söta de är tillsammans! :) Hann inte mycket mer eftersom jag skulle ha party på kvällen. Men såg några av talen på nätet dagen efter o jag kan bara instämma med resten av svenska folket - Daniels tal var urgulligt :)

Partyt jag hade i Höllviken hade också "prinsessbröllopstema". Det var lite roligt att de alla hade klätt upp sig i långklänningar, tiaror o fina håruppsättningar o kallade varandra ers höghet o grevinnan o.s.v... Partyt gick hyfsat snabbt o med en helt okej beställningssumma :) Efteråt åkte jag hem o såg Avatar på Blu-ray tillsammans med Jimmy... Fick samma känsla som när jag såg den på bio - vilken fantatiskt film!! Helt underbart vacker miljö o mycket eftertanke i filmen... ÄLSKAR!!

Igår blev det en promenad i Västra Hamnen tillsammans med Jimmy, Elin o Micke! Måste ju dra med Elin ut o visa henne vad Malmö o Skåne har att erbjuda, då Micke är ganska dålig på det ;) Efter det åt vi lunch på Entré o sen fortsatte vi vidare till Home Zone (som ligger i Bulltofta Byggs gamla lokaler!) för att kika! Trevlig dag!

Idag har jag tillbringat några timmar på balkongen med att läsa o sola... underbart!!
Städat lite i köksskåpen o på allvar börjat ta tag i att lära mig Photoshop en gång för alla! Älskar som ni vet att fotografera o vill kunna redigera mina bilder mer än bara det grundläggande! Men har haft alldeles för dåligt med tålamod att sätta mig in i Photoshop på allvar, på egen hand... o därför använt mig av enklare program eller helt enkelt inte redigerat alls... men igår hittade jag en riktigt bra grundkurs på nätet som jag håller på att beta av! Än så länge är det inga direkta nyheter, men tänker ändå ta mig igenom alltihopa så jag inte missar någon viktig funktion! O när jag väl tagit mig igenom den, så kommer jag leka vidare på egen hand! :)

Fick förresten mitt lönebesked från ONOFF idag... känns helt knäppt att få den innan jag ens jobbat en enda dag ;) Men på onsdag o torsdag är det dags... undrar hur mycket av mina kunskaper som sitter kvar? Hmmm... minns jag ens min kod för att logga in i datasystemet? Jaja, det ska nog gå bra... hör o häpna, men jag ser faktiskt fram emot min korta comeback på ONOFF!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0