Kronprinsessans bröllop!

Just nu kan man chatta med kronprisessan Viktorias präst på www.sydsvenskan.se och på www.aftonbladet.se ska man följa bröllopet/bröllopsförberedelerna minut för minut! På www.expressen.se och www.svd.se kan man på olika bilder exakt se hur bröllopskortegen kommer gå. O inte att förglömma - hela gästlistan går att finna på flera av dessa sidor eller allt tjafs om hurvid kungen ska lämna över Viktoria eller inte! Detta är just nu alla tidningars toppnyheter!! Helt galet!
Tycker de inte själv att de tagit det här bröllopet ett steg för långt?! Varför skulle jag vilja chatta med deras präst? O varför vill jag veta varje litet steg som kungafamiljen tar dessa dagar? Eller veta exakt vem som kommer på bröllopet? O låt Kungen lämna över Viktoria om det är det hon vill!!!

Jaa, det är jättemysigt att de ska gifta sig och de är jättegulliga ihop! O jag tycker att Sverige ska ha en kungahus just av den anledningen att det är traditionellt och de reprensenterar vårt land bra i många sammanhang! O jag kan tom tänka mig att slå på TV:n i morgon o kika lite på bröllopet...
Men låt de för fan få lite ha lite privatliv när de ska gifta sig! Hela svenska folket behöver väl inte veta varje liten detalj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0