Ibland är det skönt att gå upp tidigt...

Ibland är det faktiskt skönt att gå upp tidigt trots att man är ledig! Plötsligt hinner man med så himla mycket mer! I morse ringde klockan 07.15, men vaknade redan vid 6 - min hjärna är fortfarande inställd på att klockan ringer 04.30... Normalt ligger jag kvar i sängen - somnar om, läser eller ser på tv... men idag gick jag upp! Det var dags att tvätta! Så blev sex maskiner tvätt o sen en sväng till ICA Maxi för att handla lite mat också! Kändes bra att få gjort lite nyttigt innan klockan ens blivit 13...!

Nu ska jag lägga mig i soffan med min bok (Presidentens hustru - Curtis Sittenfeld) som jag precis börjat läsa! O ikväll blir det lite god mat, några glas vin o en film... :)

... en vecka utan Treo nu... Känns bra!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0