Hur gick det?

Hur gick det för mig igår? Joo, precis som jag misstänkte så när jag ställde mig framför en dator så visste bara mina fingrar plötsligt alla koder o programnummer igen! Skönt!!
Den jobbiga delen är att jag inte har full koll på butiken o produkterna längre. Lite frustrerande att inte kunna svara på alla frågor, kunna alla rutiner som ett rinnande vatten o kunna rambla för o nackdelar med de flesta produkter!
Men spelar egentligen inte så stor roll, ska bara jobba lite grann... känns bara konstigt att känna sig som en nybörjare när det gäller en del saker, när jag trots allt varit anställd där i över 7 år!
O ärlig talat så kommer jag in i allting ganska fort... när jag gick hem igår kväll kändes det inte som jag varit ifrån det speciellt länge - om det är bra eller dåligt vet jag inte!?!
Men ser det bara som ett kort återbesök o en chans att umgås med grabbarna som jag saknat grymt mycket! O chans att tjäna lite pengar såklart ;)

Snart dags att bege mig o jobba igen... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0