Hälsade på Lina!

Igår körde jag de nästan 8 milen till Högestad (Mitt emellan Hörby o Tollarp) o hälsade på min kusin Lina o lilla Arvid som är 1 månad gammal :) En alltför välkänd väg för mig, då det är på väg till skolan...!
Tillbringade nästan hela dagen där - pratade, åt frukost o lunch o mös med Arvid! Vilken liten sötnos!! Han såg ut som en liten mini gubbe!! Nästan så man blev sugen på en liten... men bara nästan ;) Hihi!


Idag blir en lugn dag... känner mig ganska sliten efter min allergi som bröt ut i går kväll (Lina har två bulldogs o hästar!).
I kväll ska Jimmy till Köpenhamn o Tivoli med jobbet och jag o Kim ska ha en riktig tjejkväll... :) Laga lite mat o dricka gott! Ska bli riktigt mysigt!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Galet!!

Visste inte ens att hon skulle ha barn!? OJ!! Så roligt!!

2010-06-19 @ 21:24:25
Postat av: Anna

Linda: Nej, känns som de där 9 månaderna gick vääääldigt fort o så plötsligt föddes lilla Arvid :)

2010-06-20 @ 16:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0