Fredag!

Igår blev det en ordentlig runda i bokskogen med Elin. Blivit mycket promenader på sista tiden för min del - känns bra! :) Efter det åkte vi till Subway o köpte lunch, som vi åt hemma på vår balkong i solen... *Mmmm*

Idag o hela helgen väntar jobb för min del... lite tråkigt med tanke på den fina vädret som de lovat o jag börjar bli ordentligt sugen på en tur till stranden! Men det får bli nästa vecka, då jag är helt ledig :)

Hmmm... fick en idé igår att jag o Jimmy kanske skulle hyra någon liten stuga/campingstuga eller bo på hotell/bed & breakfast några nätter på vår semester nere på Österlen vid havet - Ystad, Simrishamn, Kivik eller nåt sånt... det blir min uppgift att googla på idag på jobbet, då det känns som jag har ännu en väääldigt lugn dag framför mig! Fast ni har kanske några bra tips/förslag till mig?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag sysslesatte dig lite i alla fall :) Tack för hjälpen!

2010-07-02 @ 15:16:45
Postat av: Anna

Jenny: Det var så lite så :)

2010-07-03 @ 08:59:14
Postat av: Jenny

Hur fungerar det med dina partyn? Tjänar du bara på det du säljer?

2010-07-04 @ 15:03:46
Postat av: Anna

Jenny: Jo, det fungerar bra! I mellanåt är det ganska lugnt på bokningar, men för det mesta är det fullt upp... om jag vill! Tjänar sådär - typ mellan 15-20% på det jag säljer!

2010-07-04 @ 18:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0