Uppdatering

Igår tillbringade vi några timmar hos brorsan i Skurup. Myste med deras lilla hundvalp Elvis - jag är kär!! Helt underbar är han... önskar verkligen jag kunde köpa honom, men allergin sätter stopp, o egentligen hade jag ändå inte haft tid just nu... men VILL, VILL, VILL!!! Annonsen ligger på blocket just nu, med bilder om ni vill se den lilla sötnosen :) http://www.blocket.se/ystad/Papillon_shitzu_valp_hane_25379332.htm?ca=23_11&w=1

I dag har det hunnit med att tvätta, plockat undan efter julen (vilket alltid känns lite tråkigt - tycker om mysstämningen som blir av alla ljustakar o stjärnor!!) och pluggat en hel del :) Känns bättre nu när man har något konkret att plugga på igen... på lovet ville jag plugga, men har så himla svårt att bara göra det sådär utan att egentligen ha någon läxa!?
Har också sett This Is It nu på kvällen... det är verkligen synd att Michael Jackson aldrig hann genomföra de konserterna, det hade varit enormt!! Vilken artist han var!!! Kommer vi någonsin få se något liknande igen? Tack o lov för all underbar musik han efterlämnat!!

I morgon väntar skola igen. Ska faktiskt köra i morgon (YEEES!), då bussar o tågen går så himla dumt när jag börjar 10.30 på måndagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0