Trött

Bara så himla trött, ledsen o lite uppgiven denna kväll...!

Det har varit en tuff vecka i skolan o med pendlingen - all ork o kraft är slut o jag kan inte riktigt låta bli att frågasätta om jag verkligen gör rätt? Varje dag kräver så mycket kraft, men ändå trivs jag verkligen med skolan, även om jag samtidigt är livrädd, för att det var myycket tuffare än jag tänkt mig...! Men det är jätteroligt o det går oftast riktigt bra för mig!
O pendlingen är också bara så olidlig vissa dagar... insåg att jag pendlar 23 timmar i veckan - mer än en halvtids tjänst! Det är sååå sjukt!

Samtidigt har jag en hel del att göra med Himmelriket - hade inte riktigt räknat med att det skulle vara massa jobb i veckorna... blev i kväll utskälld av en kund för att vi missuppfattat varandra o jag trodde jag kunde fixa en sak till henne, som inte gick att lösa... på ONOFF skulle jag aldrig ta åt mig av en sån sak, men med detta jobbet är det fortfarande så nytt - kan inte alla rutiner än o jag jobbar ensam på partyna, så går något fel så känns det mycket jobbigare... :( Men tycker fortfarande det är kul... har väl bara varit så MYCKET denna veckan!

Nu ska jag krypa ner under täcket... i morgon väntar en kort dag i skolan, o ska dessutom köra fram o tillbaka! Sen har jag tre dagars ledighet - välbehövligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0