Huvudvärk

Blev ingen skola för mig idag... hade grym huvudvärk i morse, men framför allt så är inte min mage glad på mig alls p.g.a. alla tabletter... o vet också att jag de sista veckorna börjat ta mer tabletter igen, så inte så konstigt... :( ... men har ju också haft väldigt mycket huvudvärk... Ond cirkel som är väääldigt svår att ta sig ur!
Är jämt trött efter allt skolarbete, pendlande o den ihållande huvudvärken - o tröttheten triggar igång huvudvärken ännu mer, men kan inte sova mer än jag gör, för du hinner jag inte leva!
Alla tabletter jag tar mot huvudvärken, hjälper oftast, men sätter igång magen - o illamåendet triggar igång huvudvärken o gör det väldigt (mycket mer...) jobbigt att åka buss o tåg för min åksjuka... som sagt en väldigt svår cirkel att bryta...

Har dock fått gjorde en hel del idag när den värsta huvudvärken släppte (mitt samvete tillåter ju inte mig att ta det lugnt!) - röjt undan i köket, varit o handlat, ringt o mailat några jobbärenden (mycket party framöver!), skrivit hela min svenskredovisning om New York till nästa vecka, börjat på min teckenspråksredovisning om Turning Torso också till nästa vecka o gjort klart mitt realia-arbete som ska vara klart på måndag... så fått gjort mycket mer än om jag skulle pendlat mina 4 ½ timme o gått 2 ½ timme i skolan...!?

Nu ska jag fixa lite mat (pastagratäng) o plugga på min teckenspråksläxa tills i morgon... sen väntar krismöte i bostadsrättsföreningen kl 19... tur att jag är på krigshumör, för de jävlarna som stället till det ska inte få komma undan!!

I morgon är det äntligen fredag!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0