Dagen...

Känner mig totalt slut i huvudet idag! Haft jooobbig huvudvärk hela dagen o sen har det varit mycket teckenspråk idag o man har pressat sig själv till det yttersta, så inte så konstigt!?!? Pratade om lite vett o ettiket när det gäller döva i morse... sen hade vi stationsarbete - många olika sorters uppgifter som vi skulle ha klara till en viss tid. Hade en väldigt svår text att översätta o filma in. Trodde inte att jag skulle fixa det, men litade på mig själv o det gick väldigt bra! Många andra fick göra om den för de inte tänkte tillräckligt visuellt, men jag fick omdömmet "Bra översättning" :) ... översatte också en massa meningar o även det gick bra! Känns som jag har lätt för det här med meningsbyggnad, i alla fall när jag får tänka efter lite! Känns också så himla skönt att avläsningen går myyycket bättre än tidigare - har nästan inga problem alls att förstå när lärarna pratar!

När jag väl kom hem, blev det bara att äta lite snabbt. Ringa några samtal om partyn o slänga iväg några mail... titta igenom de nya tecknena som jag lärt mig idag o snabbt kolla igenom de svenska synonymerna som jag ska ha prov på i morgon - orkar inte lägga ner massa tid på dem - ger mig ändå inget när jag är så här trött o dessutom brukar det gå bra! Får plugga lite på tåget i morgon...

Nu ska jag bädda ner mig med min bok. Läser Stephanie Meyer´s "Genom dina ögon", väldigt bra... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0