Bra party

På party igår sålde jag MASSOR - blev för 10.600kr - riktigt, riktigt bra!!! Dock så var jag lite missnöjd med min presentation, kändes som jag fått hjärnsläpp o tappade ord o argument... kände mig snurrig o det gjorde mig lite nervös... men det är nog bara jag som är för självkritisk! Det gick ju väldigt bra o alla var nöjda o glada - inte minst jag som drog in en massa pengar :)

Idag har vi varit på HiFi-mässan. Åhhhh, jag blir så sjuk - vill ha, vill ha, VILL HA!!! En dag ska jag ha ett riktigt coolt hemmabiorum!!

Sen har jag skrivit ihop min redovisning om Turning Torso, blir nog ganska okej, måste bara träna in den nu!
I morgon väntar realiaredovisning/drama... ska träffa mina två gruppmedlemmar 1 timme innan lektionen i morgon förmiddag för att träna o diskutera så vi får ihop det!

I kväll blir det tacos o film... måste koppla av lite innan det är dags för en minst sagt hektisk vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0