Ännu en dag är slut...

Då var ännu en dag slut, o trots att jag spelat en MAAAASSA World of Warcraft i dag, så har jag faktiskt gjort annat också (vet inte hur jag hunnit...!?)!

Har faktiskt bäddat rent i sängen, plockat undan i köket, varit o handlat på ICA, gjort hemmalagade hamburgare med Friskobröd *Mums!*, skrivit klart mitt realia-arbete, renskrivit lite teckenspråksglosor, kopplat in en gammal video så jag ska kunna avläsa lite innan skolan börjar, renskrivit recept, bråkat med skrivaren, läst mitt gamla specialarbete om Titanic (som jag ska redovisa om på svenskan om några veckor!) o sett "Vad kvinnor vill ha".

Så trots att jag känt mig som en ordentlig spelnörd idag, så har jag faktiskt gjort lite nytta också :) Men nu väntar sängen... Zzzzz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0