2010

2010 - Jaha, då var det ett nytt år o nya möjligheter! Jag förstår inte varför man alltid ska börja året med att vara bakfull, sliten, ha huvudvärk, vara extremt trött o lite allmänt deppig... men då kan det i för sig bara bli bättre!?!?

Nu väntar 5-6 dagar till av ledighet. Sen väntar skolan o allvaret igen! Borde verkligen sätta mig ner någon av dessa dagar o plugga - hade en jobbig dröm i natt att jag låg jättemycket efter i skolan, så det är nog ett tecken på att jag borde ta tag i det lite ;)

Nyårslöften? Nej, blir inga såna i år heller... fortsätter dock med min mantra "Att jag ska må bra" - låångsamt, låångsamt så går det åt rätt håll... :)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0