Deppig

Känner mig allmänt deppig för tillfälligt... :(

Vädret, snön o kylan står för en stor bit av den deppigheten! Finns inte ens ord för hur gärna jag vill ha vår o lite värme - helst nu på en gång!!! Hjälper ju inte till att läsa min bror o hans familjs resedagbok från Thailand varje dag... är SÅÅÅÅÅ avundsjuk!!! Vill inte ha vinter mer!!! *suck*

En annan del i deppigheten beror på allt pendlande... mår sjukt dåligt av att lägga så mycket tid på att göra "ingenting" varje dag! ... o sen när jag kommer hem är jag jämt helt slut! Känns inte som jag gör annat än att sitta på det där jävla tåget eller bussarna... eller sitta o vänta på försenade tåg i Hässleholm... *Bläääää* Funderar seriöst på om jag ska hyra en etta i Önnestad eller Kristianstad o bo där uppe i veckorna...?!?!

Den sista delen i min deppighet kan jag inte skriva om... så mycket tankar som rör sig i huvudet! Varför ska allt jämt vara så komplicerat?!

Nej, ska försöka att vara lite positiv. Har ju faktiskt lov i en vecka nu :)
O ska ha ett party i kväll o ett i morgon kväll, så jag kan tjäna lite pengar förhoppningvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0