Migrän

Efter alla mina hundra tusen ändringar i redovisningen igår o träna, träna, träna - så var jag faktiskt nöjd! Ställde t.o.m klockan tio minuter tidigare för att dra igenom den ännu en gång i morse o slippa stressa!
Men insåg redan när jag slog upp ögonen att det inte skulle vara en bra dag - huvudvärk!! Tänkte att om det blev sämre, så kunde jag alltid åka hem efter redovisningen! Men hann inte så långt... när jag sminkade mig, så kom stjärnorna i ögonvrån o när jag skulle försöka äta lite filmjölk så insåg jag att den skulle komma upp igen! Migränen var ett faktum... o ett mycket värre anfall än jag haft på länge :( Tillbringade dem mesta delen av förmiddagen inne på toaletten, medan jag svor över migränhelvetet!!!! GRRR! Varför just idag?

Mår väl inget vidare nu heller... men mycket bättre än i morse! Börjar bli rastlös o har ångest för att jag inte gjort något vettigt idag...!! Jag vet - jag är en idiot som inte ens tillåter mig slappna av när jag är riktigt dålig... *suck*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0