Hör o häpna

Hör o häpna - inga försenade tåg idag!!! Kryss i taket!
Haft en ganska okej dag trots att det varit måndag o allt... en förläsning på förmiddagen, som var grymt ointressant tyvärr... sen blev det svår men roliga avläsning o skuggning (när man ska teckna efter någon annan i samma takt!) o diskutioner på teckenspråk om fritid o sport! Blev lite tecknande på tåget hem också...

Nu sitter jag här o håller på med min redovisning tills i morgon - den om valfritt ämne på teckenspråk såklart - i 5 minuter! Jag lovar att denna redovisningen gett mig gråa hår!? Har bytt ämne tusen gånger o när jag äntligen bestämde mig för att berätta om branden här hemma, så kändes det okej... fram tills att jag insåg att jag inte riktigt får fram allt jag vill - mitt teckenspråk är fortfarande lite begränsat o att det kanske var ett lite för känsligt ämne för mig...
Så igår tänkte jag börja om från början igen... men bestämde mig i sista stund för att hålla fast vid mitt ämne - det får bära eller brista! Dock känns det inte riktigt bra - o jag har nog ändrat mina formuleringar 1 miljon gånger känns det som o är fortfarande inte nöjd... håll tummarna för mig!!

Dags att fortsätta... Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0