AVATAR

Såg ju Avatar i 3D igår kväll!
Vilken upplevelse, WOW!!! Vilken fantastisk upplevelse - vilken snyggt gjord film! James Cameron är fantastisk!! Absolut det häftigaste jag någonsin sett! När filmen var slut, så ville man bara stanna kvar i den häftiga världen!! Jag är inte speciellt imponerad av bio längre, men detta är grymt häftigt!! Nörden i mig hoppade av glädje ;)
Så var ju såklart tvungen att kolla runt lite på nätet när jag kom hem... men LG verkar vara de enda som släppt en 3D projektor i Sverige för konsumenter i alla fall, den kostar 60 000 kr o verkade inte speciellt bra... :/ Vilket innebär att nörden i mig för vänta några år till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0