Hoppet har tänts ännu en gång!!

Idag tändes mitt hopp åter igen när det gäller lägenhetsletandet i Önnestad!
Ringde tjejen som bor i lägenheten som det är tillgång på den 1 november...
Hon berättade att lägenheten var nyrenoverad när hon flyttade in där i mitten av förra åren - låter ju kanon - speciellt med tanke på att jag tackat ja utan att se den!
Hon berättade också att hon pratat med ABK o att det såg väldigt positivt ut för min del just nu - Super!!
O sen sa hon att jag kanske kunde få tillgång till lägenheten innan den 1 november (kanske redan snart!!), men skulle tänka på saken - låter underbart om det skulle bli så!
Samtidigt hatar jag när hoppet väcks (inte första gången...) - redan då börjar jag i mitt huvud packa, planera o fundera en massa... o sen blir jag så jäkla besviken gång på gång... men kanske kanske ska det fungera denna gång!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller tummarna för att du får lägenheten! Det skulle korta ner din dag rejält att slippa pendla.

2010-08-11 @ 14:03:13
Postat av: Anna

Tack Jenny :) Jag håller också alla fingar o tår!!

2010-08-11 @ 14:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0