Böckerna bakom True Blood!

var ännu en skoldag över o jag måste säga att det känns bra, riktigt bra :)
Motivationen är på topp, händerna "fungerar" efter den långa sommaren, klassen känns kanon o t.o.m. pendlandet känns okej än så länge!

Den sista veckan har jag kommit in i en av mina galna läsperioder där jag slukar böcker på löpande band (det hjälper såklart att man har flera timmar på tåget varje dag att slå ihjäl!).
Läser just nu böckerna bakom serien True blood (som jag bara älskar!). Har kommit igenom 2 ½ av de 5 böckerna som finns översatta på svenska på bara några dagar! O egentligen vet jag inte vad jag tycker... för böckerna är inte alls som serien. Massa människor som är med, men spelar olika stora roller i serie/böckerna. Vissa karaktärer känns inte alls som samma personer o en hel del händelser stämmer inte med varandra!
Men ändå kan jag inte sluta läsa...?! Tänkte först inte läsa mer än 3:e boken just nu, för vill inte gå i förväg (1 bok är 1 säsong o de visar säsong 3 nu!), men kan inte sluta som sagt... så beställde hem nummer 4 o 5 från www.adlibris.se idag! Så nu måste jag ju läsa dem också :)


             

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0