Uppdatering!

När man är ledig så springer dagarna jämt iväg... o så även denna gången! (några dagar kvar dock!)
Har hunnit fira lite påsk hemma hos min bror på långfredagen. Alltid lika trevligt... :)
På påskafton vaknade jag o mådde skit - feber o en ordentlig allergisk reaktion efter att jag träffat min brors hundar (brukar aldrig känna av dem speciellt mycket, så lite konstigt?!) o totalt slut... så Jimmy fick åka själv till Trelleborg o fira påsk - själv tillbringade jag påskafton liggande i soffan... :/

Vad har jag mer hunnit med?
* Joo, har tvättat o städat lite...
* Ätit middag hos mamma o pappa o hjälpt pappa scana in gamla foton på farmor, som han ska skicka till sin halvbror i USA...
* Varit med mamma på Burlöv Center o shoppat lite - fick äntligen tummen loss o köpte en spikmatta... hoppas på att den kan hjälpa mig lite med huvudvärken!
* Pratat med min chef på ONOFF om sommarjobb igen. Bara schemalagd 9 dagar, men det brukar aldrig vara problem att kunna jobba halvt ihjäl sig om man vill - så lite mer hoppas jag på!
* Fikat med Jenny o gått en sväng på Mobilia :) Många trevliga samtalsämne som vanligt! Frågar mig jämt efter att vi träffats, varför vi inte träffas mer?! Måste bli ändring på det! :)
* Pluggat lite - mer ska det bli idag o i morgon!
* Kämpat vidare med min bok Svindlande Höjder (går sakta med säkert framåt) - finns så mycket annat jag känner för att läsa just nu!
* Spelat en del Wow såklart ;)
* Sett en del filmer:
My sister´s keeper (Allt för min syster) - riktigt bra film, precis som boken med samma namn. Tårar är garanterat när man ser den! ;)
The fourth kind - alldeles för scary för min smak, vet inte riktigt varför jag laddade ner den ;) Men ganska bra trots allt... lite svårt att sova sen bara!
The hurt locker - krigsfilm om kriget i irak. Man får följa några soldater som har som uppgift att desarmera bomber! Ganska seg stundtals, men helt okej!
All about Steve - Grymt dålig film. Sandra Bullock gör en riktigt dålig roll i denna filmen! Slöseri med tid!

Nu ska jag strax gå ut en sväng o sedan handla lite på ICA... innan jag ska sätta mig o plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0