Måndag

Då var det måndag igen... o slut på mitt lov! O trots att lovet gick på tok för snabbt, så känns det ganska bra! Börjar med en sovmorgon o studiebesök på Döv- o hörselenheten i Lund hela dagen. Ska bli mycket intressant!! :)

Annars har det varit ett väldigt lugn lov... har inte hittat på allt för mycket! Vilket var precis vad jag behövde... de sista dagarna har jag inte haft så ont i huvudet... får hoppas trenden håller i sig!?
Jobbade dock lite i lördags... skulle ha ett party i Malmö med lika många tjejer som killar... men när jag kom dit så var där 2 tjejer o 6 killar... folk hade hoppat av i sista stund tydligen! O väääälidgt speciella människor! Insåg ganska fort att här skulle jag inte få sålt mycket, men körde på... o partyt i sig var trevligt! När grabbar ställer frågor så blir det alltid lite mer intressant, då det brukar vara ganska knäppa grejer!
När det sen var dags att ta beställningar, så var det precis som jag trodde... sålde nästan ingenting! Dock så räddade värdparet upp det lite med att beställa för 1000kr... men när jag tog deras beställnig så insåg jag verkligen hur speciella dessa människor var... killen berättade gärna vääääldigt ingående om deras sexliv o efter en stund drog han fram deras privata samling av sexleksaker o visade o berättade... efter en lång stund ensam med värdparet började jag bli lite nervös - kändes som de skulle hoppa på mig vilken sekund som helst ;) O tro mig - detta var inte människor som man ville skulle hoppa på en! Men jag lyckades stressa på dem lite o begav mig hemåt!

Nu måste jag bege mig till Lund! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0