Svenska Hollywoodfruar...

I kväll klockan 21.00TV3 är det dags igen för Svenska Hollywoodfruar!
Efter förra måndagens program är det nog ingen som har missat bimbon Anna Anka...!? Jag såg själv inte programmet, men efter att ha sett några klipp på aftonbladet.se, så vara jag bara tvungen att dra ner det o se det...! O helt ärligt så trodde jag bara de hade klippt ihop några "klumpiga" kommentarer från henne... men hon är ju verkligen vara sån! Totalt hjärndöd o sjukt jävla irriterande...! O jag skäms för att hon pratar skånska... blir arg bara jag ser henne... blääää! Undra om det finns fler idiotuttalande som hon kan göra?! Det återstår att se i kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0