Jävla skitdag...

Just nu känner jag mig bara så himla uppgiven... idag har det varit SJUKT tufft i skolan! SÅÅÅ MYCKET på sååå lite tid... o ska jag verkligen kunna allt detta efter mindre än en månad i skolan?????
Två uppfattningar om denna utbildningen som jag hade innan är helt galet fel! Den första var att jag var övertygad om att efter min utbildning så var jag nästan garanterad ett jobb - ack så fel jag kunde ha! Så läget är just nu, så får jag flytta från Skåne om jag ska ha chans o få jobb... (men det ändrar förhoppningsvis på 4 år!!) - den andra uppfattningen jag hade, var att utbildningen i sig skulle vara ganska lugn, inte så mycket läxor, prov o hemuppgifter - men åter igen, så jävla fel jag kan ha! O har jag inga läxor, så har jag bara en jävla ångest över hur mycket det känns som jag borde kunna redan, o sätter mig o pluggar av den anledningen...!?
Men sen vet jag ju också att jag har grymma krav på mig själv, o mår jävligt dåligt över att inte ha en enda lugn stund på över en vecka... o just nu är jag bara trött o grinig... =/

Måste plugga nu...

Jag saknar att bara "vara...!!!"

Kommentarer
Postat av: Linda

Om det är någon som helst tröst så känner jag PRECIS LIKADANT?!



Kram!

2009-09-16 @ 00:50:41
Postat av: Anna

Linda: Jaaa, det är det...! Ta hand om dej!!!

2009-09-16 @ 06:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0